Dokusåpan...

... som häckade sidan om oss på stranden i Tylösand har snart premiär.

Jag kunde ju inte låta bli att knappa vidare när jag läste i blaskan om den nyss... de första bilderna från skandalsåpan... "Det värsta som visats" lockade rubriken med... och så blev vi bjudna på några små klipp ur den kommande säsongen som startar den 8 september... det jag reagerade på var när jag fick se en närbild på vår hjärtflagga fladdra förbi i en kort sekund... och jag började fundera... nu kanske folk tror att hjärtflaggan tillhörde dokusåpan... hehe... kan vi få betalt för det?


Eller hemska tanke... nu kanske folk tror att vi som satt vid hjärtflaggan VAR dokusåpan ;-).

Sanningen var ju faktiskt att i tävlingen mot dokusåpan (som vi för övrigt själva hittade på) var vi överlägsna... visserligen så visste inte Dokusåpan om att det fanns en tävling men det behöver vi ju inte bry om om för det har ju inte Surf-Peter vetat alla andra år heller... jaja... i vilket fall som helst så vann VågaVa den tävlingen med minst 100 - 0... bara så ni vet.

Kommentarer :

#1: Eva T

:-)

skriven

Kommentera inlägget här :