Jaha, hejdå Barcelona...

... och tjänare Milan.

Det är ju tur att jag är en medgångssupporter eftersom jag är en sann Zlatanist... för helt plötsligt så blev ju Serie A betydligt mycket intressantare än Lá Liga... visserligen så är det med en liten smula sorg som jag ser Zlatan försvinna från Barcelona för jag har ju lärt mig att uppskatta det lagets spel och alla dessa fatastiska spelare... men va fan... nu får jag se fram emot en väldigt intressant Champions League istället... Real Madrid har ju Zlatan sänkt förut och visst är det flippat att han också får möta Ajax som han ju vunnit flera titlar med... Auxerre vet jag inte så mycket om... än.

Sen kan jag ju alltid drömma om att Milan går vidare och till slut får möta Barcelona i en avgörande match.


Zlatan är helt klart och utan tvekan Sveriges största fotbollsstjärna... någonsin.


Kommentera inlägget här :