Semester...

... och en liten roadtripp står på schemat idag.

Några dagar på resande fot och en liten tripp till Strängnäs... en för mig fortfarande helt okänd del av vårt land... och det ska bli skoj att besöka en vän till mig i denna metropol... jag funderar och funderar på vad jag vet om just Strängnäs och kommer fram till att det är helt tomt mellan mina öron på information... och det gillar jag... ett helt oskrivet blad att börja måla på.


Några dagars semester i Strängnäs och se vad den staden har att erbjuda mig... spännande.

Jag undrar om det är många som åker på semester till Strängnäs... jag har liksom inte hört talas om det... mina polare snackar om Fårö, Barcelona och Indien... att ingen nämner Strängnäs får mig att känna mig som en upptäcksresande... i verklighetens Sverige... på riktigt.

Ja jävlar... vilket äventyr som väntar på mig... woow!!!

Kommentera inlägget här :