Yoga-äventyret fortsätter...

... på Fårö.

Jo så är det... jag har fått en förfrågan om att göra service på konventet genom att erbjuda alla som vill möjligheten att starta dagen med ett yoga-pass på stranden... att det skulle kunna finnas något slags väder som gör det omöjligt att ha yoga på stranden tror jag inte på... det finns ju kläder för alla väder... och att yoga på något sätt skulle vara väderkänsligt ät absolut inte sant... jag vet det av egen erfarenhet... i somras körde vi ett pass i regn och storm och fan vet om det inte var ett av de häftigaste yogapass jag upplevt.

Så ta med er varma regnkläder (utifall det skulle råka bli regn och kallt) till Fårö och haka på yogan som kommer att gå av stapeln på en strand nära konventet... hur den kommer att se ut har jag ingen aning om... det enda jag vet är att jag har en idé om att det kunde vara lite shysst att sitta och meditera under ett paraply på en strand... eller varför inte... utan paraply...


Det finns inga dåliga väder... bara dåliga kläder.

Kommentera inlägget här :