Julklapparna...

... är nu handlade och väntar bara på att slås in.
.
Som jag skrev tidigare idag så startade jag ju upp julen 2010 i morse... och dagen har jag tillbringat i affärerna inne i stan... tillsammans med en vän har jag njutit av en trivsam dag helt utan stress och handlat de få julklapparna som jag skulle handla... och nu är jag hemma igen... käkandes skinkmackor med senap på... måste erkänna att jag fuskade med skinkan... köpte en som var griljerad och klar... bara att skära upp lägga på smörgåsen och avnjuta tillsammans med ett stort glas julmust.
.
Nu ska jag bara slå in julklapparna så är jag färdig för morgondagens äventyr... en liten sväng in till stan igen... för att träffa barn och barnbarn... sen bär det av hem igen... och jag har en liten plan som jag tänkte återkomma till i morgon här på bloggen... någonting som jag funderat ett tag på.
.
NU ligger snön djup på taken... och det är väl endast tomten som är vaken.
.
Det är ju rätt kul med jul...

Kommentarer :

#1: Lottha

God Jul, hoppas att den blir fin! Kram kram.

skriven
#2: peter

Tack... detsamma önskar jag dig...

GOD JUL!

kram

peter

skriven
#3: Blixt

Önskar dig en fortsatt fridfull jul! kram

skriven
#4: peter

Tack... och en riktigt GOD JUL!!!



kram

skriven

Kommentera inlägget här :