Ajajajajaj...

... träningsvärk.

Fan jag trodde ju att jag var en vältränad snubbe nu när jag springer både i skogen och på band... för att inte tala om alla dessa timmar jag har lagt på mina yogapass... men nä... att åka snöbräda var tydligen någonting som väckte några av mina slumrande muskler... insidan av låren trodde jag faktiskt att jag tränade när jag sprang...

... jag hade fel.

Någonstans så är det rätt skönt att ha träningsvärk... eller skönt kanske är fel ord... det känns iallafall som om jag gjort något nyttigt... brytt mig om mig själv och tränat ute i friska luften... det känns bra... att jag gillar att ta hand om mig själv...


... och att jag tycker sååååå mycket om mig själv... är ett mirakel...

... för om jag ska vara ärlig så är jag den människa som behandlat mig själv sämst... det finns ingen i hela världen som snackat så mycket skit om mig är... jag själv... det är fan slut med det nu... för jag ÄR en vacker och värdefull människa... på riktigt... med träningsvärk.

Kommentarer :

#1: cecilia

h ihiii. så goo du är.. på riktigt.. jaa jag känner igen de där.. fast jag har ju svårt med de där att lura mej själv med att jag är vacker o värdefull.. ska börja med det igen.. h ihiii.. kanske att de funkar en dag.. ((( kram )))

skriven
#2: peter

Klart att det funkar... du ÄR ju vacker och värdefull...



(((kram)))

peter

skriven
#3: cecilia

hm säg inte så där.. de där vart ju jobbigt att höra.. pust .. jaaa du vet .. ((( kram )))

skriven
#4: peter

Jo jag vet... hellre en käftsmäll än en kram L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :