Borde...

... göra en massa grejor.

Men jag tror ta mig fan att jag skiter i det idag... också.

Mina borde växer... de blir fler och fler... och jag VET att det bästa sättet att skapa stress är att skjuta upp mina borden... att använda mig av mina gamla vanliga förklaringar... sen... ska bara... och imorgon... och naturligtvis så händer det något nu när jag sitter här och skriver dessa rader...


... det blir helt enkelt helt omöjligt att blunda för faktum... detta är ju dagens sanning...fan.

Ja att skriva funkar... det är ofta ett bra sätt för mig att få lite kontakt med mitt förstånd... inte för att jag direkt känner mer för att göra något av mina "borde"... som det här med springeriet... jag vet att det är skitbra för mig... och det finns ingentingt som hindrar mig från att ta en runda... typ nu direkt.

Det får räcka för idag... en sak i taget.


Kommentarer :

#1: Bekele

Ja du Mannen!

Har du börjat tappa stinget? Inte helt oväntat, du är ju inte motionärstypen egentligen...



skriven
#2: peter

Nä du... här tappas fan inga sting L... och jag var faktiskt ute på min skogsslinga idag...



... och har planer på bandet på fredag... ska du hänga med?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Bekele

tackar för erbjudandet...men jag jobbar på fredag.

Jag var där nere ikväll o "rullade" en mil..

skriven
#4: peter

Synd...



jag nöjer mig med 5 kilometer som vanligt... på 30 minuter... varför bryta ett vinnande konsept L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Bekele

Koncept stavas det ;)

skriven
#6: peter

Okej L... koncept...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :