Det kliar...

... fortfarande.

Inte så mycket... men det kliar fortfarande lite... och idag så är det första dagen utan medicinen som doktorn gav mig... och jag vet inte om det bara är att det tar lite tid innan det går över helt och hållet... att jag "bara" ska ha lite tålamod... för nu har jag tvättat en hel del av mina kläder och snart så är min garderob fylld av kläder som är tvättade utan sköljmedel och parfym.

Jag håller alla tummar jag har för att det är tvättmedlet som jag reagerat på... så jag väntar några dagar till... och blir det inte helt bra så får jag väl gå till doktorn igen... och testa vad det kan vara som jag reagerar på... men idag... bara för idag... så ska jag ha tålamod och inte göra någonting mer än att...


... göra det enkelt..."ta en sak i taget"... och fortsätta med mitt tvättprojekt...

Kommentera inlägget här :