En strut...

... ska jag egentligen bära på huvudet just nu.

Jo så är det... förlorar man med över 100 poäng i mulle (ett kortspel) så får man bära strut... det kallas för att man hamnar i 100-klubben... och det är förnedring i den högre skolan...


... och denna bilden vill jag ju inte visa er...

... men men... jag är ju inte bara en kille som vill ha stuktur och rutiner... nä jag har ju till råga på allt helvete blivit en hyfsat ärlig snubbe också... och om jag nu då ska vara riktigt ärlig så lägger jag ut denna bilden för att kunna få lägga ut mina mullepolare (läs janne) med strut på sitt huvud vid ett senare tillfälle...

... det är bara en tidsfråga...

Kommentarer :

#1: anette

hehe blåtorsk lol fast lika vacker ändå <3

skriven
#2: peter

Ja generalknas... L... å tack för dina snälla tröstande ord...



(((kram)))

peter

skriven
#3: stefan

Ave cecar

skriven
#4: peter

Hehehehe... att du av alla bara "vågar" skriva "Ave Cecar" tycker jag är himla modigt... om du vill kan jag lägga in ett foto (jo jag har massa kopior fortfarande L) på hur det såg ut i verkligheten L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: cecilia

h ihiii.. jaha ja Mulle .. det va ju ett tag sen jag spelade det.. ((( kram )))

skriven
#6: peter

Helt hysteriskt spel L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :