Konvent...

... i Halmstad.

Ja idag så börjar arbetet med att fixa ihop sommarens konvent i Halmstad... första helgen i Juni ska vi vara färdiga att ta emot de första besökarna som kommer till Gullbranna för att fira sitt tillfrisknande... och träffa andra drogfria narkomaner från hela landet.

Det är en hel del prylar som ska fixas för att det ska kunna bli ett konvent... och i år är det tänkt att jag ska göra lite mer service än vad har varit fallet de senaste två åren... då har jag nöjt mig med att ha hand om ett tidigt yogapass på stranden... för övrigt någonting som jag kan rekomendera... det har varit helt ljuvliga att starta dagen med yoga på en sandstrand vid havet... lite som...


... i Indien där jag praktiserade detta för första gången... med min yogamaster.

I år ska jag vara med i en kommité... programkommitén... och vår uppgift är precis som det låter... att sätta ihop programet... fixa talare... tider... aktiviteter... ja få ihop ett program helt enkelt... och vi har smygstartat lite i våran kommité... och vi har faktiskt redan bokat in en talare... och har några till på gång... hur det nu än går med alltihop så är iallafall tanken att yogan på stranden ska vara en del i ett... konvent fyllt av kärlek och gemenskap...


... och naturligtvis ska vi som vanligt tillsammans måla den årliga konventtavlan.

Kommentera inlägget här :