Långkalsonger...

... har jag bara på mig när jag springer i skogen.

Idag så är det 12 minusgrader i Halmstad... men inte fan har jag på mig långkalsonger för det... eller mössa... nänä... tacka fan för att jag fryser när det är kallt ute... och jag läste häromdagen i blaskan att jag levt i en lögn typ hela mitt liv... lögnen om att det skulle vara kallare när det var kallt när man bodde så här långt söderut som jag gör... det var ju inte sant...

... nä det berodde tydligen på att jag som bor här nere...


... inte är så bra på att ta på mig de rätta kläderna... typ långkalsongerna...

... och jag tror att det kan stämma... för jag fryser ju inte när jag springer i skogen... i mina långkalsonger som jag fick av min mormor för ganska länge sedan... tack mormor som nu bor i himlen... du förstod det där med att man kan klä sig varm... att det inte finns några dåliga väder... bara dåliga kläder...

... och nu ska jag gå genom staden... utan långkalsonger... skit...

Kommentera inlägget här :