Mirakelmedicin...

... ville jag ha.

Så jag styrde kosan mot apoteket... bad på mina bara knä om hjälp av expediten... hon tittade lite underligt på mig... men jag tror att hon förstod... när hon såg in i mina närmast desperata ögon, att det handlade om liv eller död för mig... jag hade fått lite tips på vägen och med hennes hjälp så har jag nu laddat upp med...


... apotekets mirakelmediciner... som ska få mig att överleva ännu en natt.

Jag sätter mitt hopp till cetirizindihydroklorid... en pytteliten tablett som jag fick tips om... ja det är flera stycken som hört av sig till mig och pratat om klåda, eksem och allergier... jag är inte ensam om detta heller... förvisso vet jag fortfarande inte riktigt vad det är som ger mig dessa symtom... men jag håller tummarna för att doktorn ska hjälpa mig med den biten...

... och förhoppningsvis ska det väl finnas någon form av behandling.

Kommentarer :

#1: Alex

Atarax kan funka väldigt bra mot klåda inför natten.

skriven
#2: peter

Jag fick Tavegyl av doktorn...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :