Morgonpasset...

... gillar jag.

Och nu menar jag inte när jag springer ut i skogen på mornarna... vilket också är en helt magisk upplevelse... det kommer jag ihåg även om det nu har gått lite mer än en månad sedan jag hade det som rutin... nu går det mot ljusare tider och det ska väl inte dröja så länge innan jag kan starta mina dagar med en springrunda i skogen igen...

... men det var inte det jag skulle skriva om nu... det var ju morgonpasset... radioprogrammet som sänds i P 3 varje vardagsmorgon... jag älskar det programmet... och lyssnar på det varje morgon på väg till jobbet...


... och jag har en personlig favorit i Hanna... jag gillar hennes humor...

... och det var med en viss tvekan som jag surfade in på deras hemsida nu på morgonen... ville jag verkligen se hur hon såg ut?

Jag hade ju byggt upp en inre bild av att bara höra rösterna... och var kanske lite rädd för att något skulle gå förlorat om jag såg bilderna på de medverkande... men nä... istället så upptäcker jag att radio passar väldigt bra ihop med internet... hur vi som lyssnar är med och bygger detta program... och kanske är det där styrkan i morgonpasset ligger... att lyssnarna medverkar på ett märkbart sätt...

... jag rekomenderar er att lyssna på morgonpasset... radio när den är som bäst. 

Kommentarer :

#1: Alex

Shit jag gillar dom :) morgonpasset..

skriven
#2: peter

Jag med...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :