Ordning och reda...

... har jag minsann också.

Jag fick nyss ett mail från snubben som vi köpt vår webbadress av... kontaktade honom för att peka om till vår nya hemsida som ligger på en ny server (tror jag att det heter *L*)... och det fixade han både snabbt och smidigt... snabbare än vad jag trodde och nu pekar han på en temporär adress som mest bestod av en massa siffror... men jag tror nog att det ska gå och lösa... kan ju alltid använda mig av det lilla stora ordet...

... hjälp.

I mailet så skrev han att han inte kunde se om vi hade betalt för de 10 år som vi beställde av honom... och kunde tänka sig att skicka en faktura till mig... tack och lov så har jag ordning på debit och kredit i vår förening... och kunde med hjälp av det datum han hänvisade till med bestämdhet via ett telefonsamtal... minsann berätta för honom att vi redan hade betalat den räkningen... och efter lite koll hit och dit så var vi helt överens om detta... och jag kunde konstatera att jag hade ordning och reda på mina prylar... visst kan det vara jobbigt med alla papper när jag ska bokföra allt... men idag så betalade det sig... 
                              
                                                                                                                                


... så nu hittar du vår nya hemsida på vår "gamla" adress www.vagava.nu

Kommentera inlägget här :