På jobbet...

... igen efter lite ledighet.

Ja nu är det vardag igen... ett nytt år och en vaaaaanlig arbetsvecka... ja det var iallafall var det vardag i flera minuter innan vi kom på att det var en röd dag i denna veckan också... så det ser ut som om jag...


... kan fortsätta vara hjälten i mitt Zelda-äventyr på onsdag...

... för på jobbet finns det inget Zelda... tack och lov... här finns det riktiga människor... som man kan ta på... prata med och allt sånt där man bara kan göra med riktiga människor... lite skrämmande nu när jag varit ensam hema så länge... men det går över... för att snabba på min sociala status så ska jag springa 5 kilometer på löparbandet innan jag...


... går på mitt vaaaaanliga yoga-pass...

... fan det är faktiskt ganska skönt att vara tillbaka i verkligheten... inte längre behöva vara en hjälte som dödar massor av monster och kämpar mot de mörka krafterna... utan "bara" en vaaaaanlig vacker och värdefull...

... vardagshjälte...

Kommentarer :

#1: Yvonne

välkommen tillbaka =) här är också allt alldeles vanligt igen...

livet går vidare för många av oss.

tack och lov

skriven
#2: peter

Tack... och visst är det väl som så att livet rullar på... och vi med det L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :