Sanningens minut...

... närmar sig.

Snart så åker jag in till vårdcentralen i Lidhult för att kolla upp vad det är som händer med min kropp... och jag håller alla tummarna jag har för att doktorn ska kunna hjälpa mig... jag var ju inne på apoteket igår och handlade "mirakelmediciner" som visade sig inte vara sååååå himla mycket av just... mirakel.

Nä jag har inte fått sova min skönhetssömn (hoppet är det sista som överger en sann kämpe *L*) inatt heller... nä det blir en och annan timme innan jag vaknar om och om igen... och när jag vaknade imorse var det värre än någonsin med... javaddetnuärförnågot... och jag är väldigt tacksam för att alldeles strax få träffa en doktor... annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag hade tagit mig till... för det börjar bli lite väl jobbigt med denna JÄVLA klåda nu...


... så snälla, snälla doktorn... laga mig så jag blir hel igen.

Kommentera inlägget här :