Tidigt ute...

... är nog det minsta man kan kalla det.

Jag var ute på en liten promenad promenad bort till min soptunna idag (det var lagom långt i kylan) och passade på att ta några bilder med mobilen...


... det är ju sååååå mysigt med vinterbilder på mitt hus.

Och när jag gick där och kollade så la jag märke till ett projekt där jag med stor framgång använt mig av mina favoriter... sen... ska bara... och imorgon... och nu är det ju snart ingen mening med att ta bort... dem... för då är ju risken uppenbar att det hinner bli vinter igen... och sanningen är ju att det blir lite ljusare för varje dag... att det snart är vår... och då är det ju bra att ha dem framme... så jag är inte sen med att plocka bort dem...


... bara ovanligt tidig med att plocka fram mina trädgårdsmöbler.

Kommentera inlägget här :