Fotboll...

... live på Örjans vall i Halmstad.

Jepp idag så blir det fotboll... svensk fotboll... live... HBK - Blåvitt.

Det känns som om det var typ 100 år sedan jag såg på svensk fotboll senast... undantaget är vårt landslag.
Har ju blivit lite bortskämd av all fantastisk fotboll som kommer till mig via min TV-skärm... och jag är ju inte längre den fanatiska hulligansupporter som jag en gång faktiskt var... det var väääääldigt länge sedan så det lär väl vara glömt nu... men det finns en likhet mellan då och nu... och det är att jag kommer att titta på samma fotbollslag när jag sätter mig på läktaren idag... IFK Göteborg... blåvitt... så vilket lag jag kommer att heja på råder det inga tvivel om... jag brukar skoja med mina vänner och promt påstå mig vara en medgångsupporter... idag gäller inte detta påstående... vissa ränder sitter djupt... och idag så är det...  


... svensk fotboll på min hemmaplan i Halmstad... det ska fan bli riktigt skoj... heja Blåvitt!!!

Kommentera inlägget här :