"INGEN dag för stranden"...

... skrev de i den lokala blaskan igår.

Och visst regnade det lite på morgonen... men sen sprack det upp och det blev ännu en helt ljuvlig sommardag på stranden... och det är ju tur att vi på VågaVa skiter fullständigt i vad det skriver i tidningarna eller vad de säger på väderleksrapporterna på TV:n... vi åker till stranden i ALLA väder... och får uppleva alla dessa fantastiska väderskiftningar live.


Det så väl inte direkt ut som en dag för volleybollspel... men ack vad vi bedrog oss.

Idag är det också lite mulet just nu i denna tidiga morgontimme... och det känns skitbra att det inte är vädret som styr mina dagar... vi är på väg till stranden för att köra vårt dagliga yoga-pass... och ta mig fan... yogan börjar ge resultat... varje dag i tre veckor har jag kört yoga och jag kan känna det både i kroppen och själen... skönt. 

Ja ta mig fan... mitt tips till mina läsare är att inte leva efter väderleksrapporter... för blaskan hade fel... fett fel... för igår var det verkligen en dag för stranden... och vet ni vad... jag är helt övertygad om att det är samma lika idag... att idag är en skitbra dag för stranden... det ska iallafall jag se till för min egen del... det är mitt val.

Kommentera inlägget här :