Talardag i Borås...

... väntar mig denna vackra soliga och varma dag.

Jag och en vän är på väg till Borås... igen... för att träffa våra gemensamma vänner som samlats där för att njuta av en Talardag i trevligt sällskap... jag har tagit med badbrallor för det hela skulle visst gå av stapeln i närheten av en sjö... och jag har även tagit med mig myggolja för det fick jag ett tips om... och eftersom jag inte alls tycker om knott och mygg så har jag faktiskt packat ner både långbrallor och skor... för säkerhets skull... men mest av allt så ser jag fram emot att träffa mina fiNA vänner... ja det är ju faktiskt på det sättet att jag har valt bort fotbollen för detta... det handlar om prioriteringar... VM-fotbollen inträffar vart fjärde år... tillfrisknandet är på livstid... så idag var det ett enkelt val... 1-0 till tillfrisknandet.


Finns det någonting som jag inte riktigt gillar med sommaren så är det... knott.

Kommentera inlägget här :