VågaVa - Dokusåpan 2-0...

... efter gårdagens lite mulna väder.

Personligen så tror jag att det beror på att det tar på krafterna att festa hårt... då kan det vara svårt att släpa sig ner till stranden... eller så är det som så att dokusåpan har ett så mycket tuffare schema än oss... att de jobbar på helgerna också... eller... så beror det på att de inte vet om att denna tävlingen finns... "vem som inte backar för att sitta på stranden oavsett väder"... men i mitt huvud så leder vi... jag gillar ju tävlingar där jag vinner.


Ett lite vingbrutet dokusåpahäng mötte oss igår på stranden... där vi hängde hela dagen.

Idag så skiner solen från en klarblå himmel... men va fan... det är dagar som man också får stå ut med som proffisionell badare... kanske får vi sällskap av dokusåpan... så jag får väl ta och fixa till frissan innan yogan startar... ifall ifall... kameran sveper förbi vårat häng.

Kommentera inlägget här :