En vecka kvar...

... sen drar vi till Tylösand.

"VågaVa go beach" 2010 närmar sig med stormsteg... och det är ett strålande strandväder i Halmstad idag... nästan så att jag känner för att smygstarta med en dag på Tylösand... men nä... jag är inte längre en kille som behöver aggera direkt på mina känslor... jag kan ta ett steg åt sidan och tänka efter... få kontakt med mitt förstånd som säger åt mig att jag har massor av prylar att göra innan vi kör igång på stranden... möten... föreläsningar... resor... ja häcken full helt enkelt... så det viktigaste först.

Om jag inte gör alla de grejerna som jag bestämt mig för innan jag läger mig på stranden så skulle jag inte kunna ligga still en enda sekund... för det finns ju ingenting som stressar mig mer än prylarna jag borde göra men inte gjort... så denna veckan ska jag se till att min vistelse på stranden blir hur bra som helst... stressbefriad.


Nästa vecka så ligger vi under de röda hjärtflaggorna och njuter av sommaren... igen.

Och inte känner jag mig "jetlaggad" efter vår lååååånga resa igår heller... nä jag känner mig bara fulltankad av kärlek... och det ska jag säga er... det är en känsla som jag har lätt att leva med.

Kommentera inlägget här :