Glad midsommar...

... önskar jag er alla från ett soligt Umeå.

Det är en gåva att vakna en liten bit ovanför denna vackra stad med vetskapen om att en fet hotellfrukost står och väntar på mig några våningar ner... hotellfrukostar gillar jag... kan sitta lääääänge och bara frossa.


Vi har en shysst utsikt från vårt rum där vi bor i ett av Umeås väldigt sällsynta höghus.

Min bästa vän och kollega firar 13 års drogfri tid idag... och jag tänker väldigt tacksamma tankar till leffe just nu... för hade det inte varit för honom så hade jag inte haft massor av vänner i Umeå... och jag hade definitivt inte firat en nykter midsommar heller för den delen... för att inte tala om vilket fantastiskt liv jag har fått på alla möjliga sätt och vis... mitt liv är bättre på ALLA område... ALLA.

Nu ska jag gå och käka frukost... sen drar jag iväg till konventet... kramas... chillar... trivs... går på några möten och känner igen mig i andras delningar... ikväll är det fest... dans... och allt detta är möjligt bara för att jag struntat i en pryl... att jag valt bort en enda sak har gett mig mångfalt tillbaka... ja mer än jag någonsin hade kunnat våga drömma om faktiskt... och det enda jag behövde göra var att...

... strunta i att peta i mig den där första drogen.

Tack Leffe för att du gav bort det som du hade fått.

Kommentarer :

#1: susanne

Grattis till dej och Leffe!!Ni är verkligen en lyckad kombination av glädje och lycka!Tänker glada tankar när jag tänker på er!!Kramar Susanne

skriven
#2: peter

Vad glad jag blev när jag läste vad du skrivit...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :