Heja Danmark...

... får det väl ändå bli idag.

Jag har de senaste veckan lagt märke till att all den harm jag kunde känna till Danmarks fotbollskillar efter att de slagit ut Zlatan och gänget från VM har... försvunnit... fotbolls-VM är igång och visst är de lite tråkigt att inte Sverige är med men någonstans så har jag accepterat det nu... och gått vidare så till den milda grad att jag kan heja på Danmark idag... vilken frihet.


Förvisso så hade jag föredragit att heja på Zlatan men man kan ju inte få allt.

Fotbolls-VM rullar på och jag bara älskar det... underbara matcher och fantastiska lirare... jag bara njuter i fulla drag av underhållningen... fotboll är så himla mycket mer än att några snubbar springer och jagar en boll... fotboll är politik... konst... ja fotboll är fan... allt.

Heja, heja Danmark...

Kommentera inlägget här :