KONVENT...

... hela helgen... thoho.

Så var det då dax då... årets första sommarkonvent på hemmaplan... Gullbranna.

Och jag ska erkänna att jag faktiskt inte sovit riktigt så bra som jag brukar... jag är ju ansvarig för programmet och även om det mesta varit fixa sedan lääääänge så är inte allt klart... vi har ingen som kan hålla i countdownen på lördag kväll... än... och jag fick ett sent återbud av en av talarna... så jag fattas en talare till lördagens första möte... än så länge... men fan... det löser sig... vi ska ha ett konventkommitémöte kl. 14.00 då jag kan be om hjälp med det mest akuta... en mötesledare till det första mötet som går av stapeln kl. 18.00.

Som jag skrev igår på min status så kan vi som vanligt ge er en vackert vädergaranti... det kommer att spelas beachvolleyboll på stranden... yogas tidiga morgnar på den samma... och jag skulle bli mycket förvånad om det inte kommer att badas en hel del... så glöm för böveln (vilken underbart svordom *L*) inte era badkläder... nu när vi kör igång... ett av sommarens superbästa konvent...


... för det är dax för "MER KOMMER ATT VISA SIG" 2010 på Gullbrannakonventet.

VÄLKOMMNA!!!!! VÄLKOMMNA!!!!! VÄLKOMMNA!!!!! VÄLKOMMNA!!!!! VÄLKOMMNA!!!!!...

... kom hit och njut av en kärleksfull drogfri gemenskap hela helgen.

Kommentera inlägget här :