Packa...

... tänker jag inte göra... än.

Nä det får nog allt bli som vanligt... möjligtvis med lite framförhållning... typ på onsdag kväll eftersom vi ska åka tidigare än då morgonen kan kallas morgon om ni frågar mig... mitt i natten är vad jag kallar så tidigt... eller ska jag säga väldigt sent... däremot så tänker jag ta med mig alldeles för mycket kläder... som vanligt.


Jag har en GIGANTISK stor resväska som jag brukar fylla till bredden... precis som vanligt.

Visserligen så ska vi bara vara borta några dagar... men... varför ska jag plåga mig med att välja ut kläder att packa ner när jag har en väska som rymmer ALLA mina kläder... så jag tänker göra det enkelt... det är ju bara att ta med sig rubbet... såklart... för jag har lärt mig... att allt eller inget är min melodi.

Kommentarer :

#1: Ellen

Haha, harligt! Gor det enkelt ;)

Hoppas att du mar bra annars!



Massa karlek till dig!



Kram kram

skriven
#2: peter

Känner du kanske igen dig L... men om jag har tur så kanske du kan lära mig att packa rätt också... du var ju en mästerlig snowboardlärarinna...



... jag tycker att det är sååååå häftigt att du som är sååååå långt borta nu kan skriva på min blogg... woow... nästan lite overkligt...



... föresten så drömmer jag allt oftare om att åka till NY... *L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :