Röksuget...

... slog till med full kraft.

Som från ingenstans så kom det över mig... röksuget... och kraften i det förvånade mig... rent fysiskt så var det som vanligt mest i magen det kändes... i magen och på något oförklarligt sätt i själva andningen... jag känner det när jag andas men det är lite svårt att förklara själva känslan... jag tror den måste upplevas.

Men jaja... mitt röksug försvann lika snabbt som det kom... och nu sitter jag här och skriver om det förgångna... om tider som varit... för nu... här och nu... är jag inte röksugen längre... och fortfarande rökfri... 1 år 5 månader 18 dagar 14 timmar och 20 minuter... thoho... världsrekord!!!!!


Jag kan ibland sakna känslan av att rulla mig en cigg... och dra in det första djupa blosset.

Kommentarer :

#1: Bekele

Tycker du ska unna dig ett bloss....

skriven
#2: peter

Hehe... nja jag tror allt att jag väntar i 5 minuter till...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :