Var är...

Danskarna?

Frågan blir lite aktuell för mig efter dagens match... det var som en svensk klassiker... ni vet från forntiden... "Japaner, japaner, japaner... överallt japaner" skanderade Sven Jerring... och vi svenskar skämdes... och idag så höll jag på Danmark... jo, jag hade lyckats komma över att det var danskarna som slog ut oss från kvalet till VM... och då får jag se den här bilden i blaskan...


... och undrar lite skadeglatt... var är danskarna?

Tack och lov så har jag ett konvent att njuta av... helt jävla underbart att vara på plats i Umeå... bland alla fiNA vänner och med möjligheter att tillfriskna på det bästa sätt som finns... tillsammans med vänner som alla vill leva ett drogfritt och meningsfyllt liv... ett liv fyll av möjligheter.

Svenskarna och Danskarna är inte med i VM längre... men tillfrisknandet behöver jag aldrig bli utslagen från... det är på livstid för de som så vill... och att tillfriskna på livstid betyder att det hela tiden kommer att bli bättre och bättre och bättre och bättre... det tar liksom aldrig slut...

Kommentera inlägget här :