Yoga...

... på stranden blir det inte idag.

Nä idag är det yoga på gymmet som gäller... yoga på stranden får vänta tills på lördag morgon... kl 08.00... Gullbranna och ni som ska på konventet är hjärtligt välkommna... nu ser det visserligen ut som att det ska bli ett strålande väder... men ta med ett paraply ändå för säkerhets skull... för har vi riktig tur så kanske det regnar... och då tänkte jag ha ett supersoft yoga-pass under ett paraply.. det är ju nästan så att jag hoppas på regn bara för att få uppleva det... men men... vädret råder jag inte över... blir det nu stålande solsken så är det ju inte så mycket att göra något åt... smällar man får ta helt enkelt *L*.

Nu börjar det bli lite bråttom... för om jag nu ska hålla i yogan på lördag och söndag så behöver jag friska upp mitt yoga-minne med ett pass... typ nu... på gymmet.


Missa inte möjligheten att få börja dagen med ett yogapass på stranden på lördag & söndag.

Kommentera inlägget här :