Yogaläger...

... och en bedragare.

Jo så var det visst... snubben som arangerat yogaveckorna på Öland drog iväg med alla stålarna... 10-års jubileumet drog visst in så mycket stålar att killen som fixade ihop grejen tyckte att det där med yoga inte var så noga... han föredrog pengarna.


Som tur var så fixade alla de som blev blåsta på pengarna en festival ändå... häftigt.

Att grundaren försvann hindrade inte besökarna från att ha en festival ändå... med hjälp av en lokal camping och ett bageri så blev det trots allt ett yogaläger ändå... vilken tur... jag har själv varit på väg till Öland i några år men eftersom det krockat med vårt Gullbrannakonvent så har det inte blivit av... ni som läser min blogg vet ju att jag gillar yoga... och att jag håller i strandyogan på vårt fiNA konvent.

Fan... att man blev kriminell av yoga visste jag inte... nog bäst att jag passar mig...




Kommentarer :

#1: Jaakko

Hmmm en miljon blev för mycket för en beroende... synd... om alla inblandande.. men sen mest synd om honom.. snacka om mående när pengarna är slut... och skammen slår till.. om han överlever..

skriven
#2: peter

Ja, jag skulle inte vilja byta med honom... fan stålar är farliga grejer... han är ju inte den första som faller för den lockelsen.



Hoppas att han VET att vi tar emot honom med öppna armar den dagen då han vill leva istället för att överleva.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :