"Snyggpeter"...

... är mitt namn idag!

Ja så känns det... och det beror då rakt inte på att jag lärde mig en massa nytt på föreläsningen igår... nä det blev som jag befarat i mina värsta drömmar... jag fattade i princip... ingenting... hon pratade skitsnabbt och det var helt omöjligt för mig att hänga med bland alla dessa konstiga ord som jag inte förstod... så jag satt på mig en mask och såg ut som om jag förstod... och faktiskt... det var helt okej *L*... när jag känner att jag är "snyggpeter" har jag inga problem med sådana småsaker.

"Snyggpeter" är killen som tycker att han duger precis som den han är trots sina tillkortakommande... för att vara "snyggpeter" handlar väldigt mycket om att våga känna mig vacker & värdefull inifrån och ut... att se vilka fina vänner jag har... förstå hur rik jag är på kärlek... och inse att jag är väldigt lyckligt lottad kille på alla möjliga sätt.


Så att få känna mig som "snyggpeter" är precis som det låter... väääääldigt skönt.

Kommentera inlägget här :