Fuck...

... alla mina rutiner.

Fuck springeriet, fuck städningen, fuck yogan, fuck stegarbetet och fuck ta mig fan allting... min beroendesjukdom gör vågen... den har fuckat upp alla mina rutiner... fett.

Men jag la märke till en pryl igår... tydligt... och det var att min destruktiva sida (det måste vi väl ändå kalla min missbrukspersonlighet för) gillade inte alls att jag skrev om det här... nä min MP (missbrukspersonlighet) vill helst hålla sig lite i bakgrunden och inte visa upp sitt fula tryne till allmän beskådan... så va fan... jag är mer än min MP... jag har en lite friskare sida i mig också... ni vet den där personen som faktiskt lyckats hålla sig drogfri i över 12 år nu... trots ihärdiga attacker från mig själv och min MP som inte vill annat än att få mig att misslyckas.

Idag har jag en plan... och om jag inte skriver ner den här och nu så kommer jag att strunta i den... det känner jag tydligt... min plan är att jag efter min föreläsning i eftermiddag ska gå på ett...


... yogapass...

... fast det inte alls är vad jag har lust med... och jag ska strunta i att jag känner mig stel... har ont i min kropp... inte pallar och allt vad fan som min hjärna kan hitta på för anledningar för att INTE gå dit... för det är hög tid för mig att göra det där lilla extra... det där som jag kanske inte riktigt känner för att göra men som jag VET är det rätta... idag ska bli en bra dag... vare sig jag vill eller inte *L*...

... för... fuck min Missbrukarpersonlighet (Diffe)... big time.

Kommentera inlägget här :