"Hon slutade röka...

... - på sex timmar".

Jo så stod det i blaskan... det var någon reklam för ett av alla dessa otaliga "sluta röka" projekten som finns överallt... och jag funderar... hur i helvete bär hon sig åt... hur gör man för att sluta röka på sex timmar?

Det kanske är jag som är helt dum i huvudet men jag fattar inte... jag är ju själv en rökfri rökare (fan, det har snart gått ett och ett halvt år sedan jag rökte min senaste cigg) och jag kan inte komma ihåg att det tog någon tid överhuvudtaget för mig att bli rökfri... men det är ju klart... min taktik är ju ingen man kan tjäna några stålar på... min att bli en rökfri rökaretakik är förbluffande enkel...

... jag gör helt enkelt ingenting.

Och att göra ingenting tar inte en enda sekund... och jag kan inte låta bli att fortsätta fundera på vad hon sysslade med i de sex timmar det tog för henne att sluta röka?


Hur lång tid tar det att INTE tända den där första sista cigaretten?

Kommentarer :

#1: Bekele

Hon hade en 6 timmar lång betänketid.. Ska jag sluta eller inte? Sen bestämde hon sig...

skriven
#2: peter

Ah-haaa!!!



Men Bekele...

(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :