Brutal-yoga...

... är en stenhård träning.

Herregud vad han (Uffe på Form) kör med oss på gymmet... onsdagsyogan är fan brutal... och jag är inte den enda som svettas järnet på hans entimmes-pass... och för första gången så trillade jag ihop mitt under passet... jag pallade fan inte att stå i en position hela tiden ut... och det har jag aldrig tillåtit mig att göra tidigare.

Men det är så jävla shysst att lite då och då praktisera en yoga som är allt annat än lite flum flum... vilket nog en och annan kanske tror att yoga är... flum flum... tji fick ni säger jag då... yoga kan vara en brutal träningsform... tro mig.

Men det är skönt att känna att jag trots min träningsvärk... som jag tydligen lyckades med att skaffa mig genom att stretcha lite grann efter att ha sprungit på löparbandet lite långsammare än jag brukar... och att gå nerför trappor är inte så jävla skoj idag... tur att det är Zlatan som ska spela boll ikväll och inte jag... och att ligga ner framför TV:n i min soffa klarar jag ju av... såklart.


Idag så håller jag tummarna för att Zlatan fixar att näta mot Real Madrid... forca Zlatan.

Kommentarer :

#1: Birgitta

" Yoga är svårt för den som inte har en lugn själ " ( Bhagavad Gita )



Du förstår säkert vad jag menar men jag lovar att det blir bättre....



Kram

skriven
#2: peter

Ja det handlar ju mycket om att kunna focusera... och vissa dagar så finns det lite för många tankar i mitt huvud L...



... du förstår säkert vad jag menar L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Mia

Efter en fika hos Eha, så är det dax för jobb igen :-))

Hoppas Zlatan gör bra ifrån sig ikväll, så du får sova gott och några av tankarna skingras ;-))

kram mia

skriven
#4: peter

Jag sov som en stock... trots att det gick sådär för Zlatan L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :