Det är fan mycket...

... som händer typ hela tiden nu.

Idag så kan jag avsluta ett av alla mina projekt som jag har att göra nu... nämligen att åka till soc. och lämna över vår föreningsbidragsansökan tillsammans med en blomma till den fina mäniskan som påminde mig om denna helt otroligt viktiga angelägenhet... utan hennes påminnelse så hade jag väl bara stått där om några månader och undrat vad det var som hände... det blir ju ofta så när det är mycket som händer samtidigt... någonting glöms bort och kommer som en otrevlig överraskning lite senare...

... saker och ting försvinner ju inte bara för att jag glömmer bort dem.

Det är skolan, fattigprojekt och gud vet allt just nu... är det inte underligt att ALLT ALLTID händer samtidigt... eller att det åtminstone känns så... och det spelar ingen roll att jag vet att det som kan verka livsviktigt idag kan vara helt oviktigt imorgon... att de flesta prylar i mitt liv inte skulle betyda särskilt mycket om någonting riktigt viktigt hände... typ en katastrof eller något... för när det verkligen gäller är mina behov väldigt mänskliga... och inte ett enda dugg likt vad som är viktigt i mitt liv just nu... Hur konstigt det än låter så är faktiskt inte Zlatan helt livsviktigt för mig... även om det inte känns på det viset så tror jag mig kunna överleva utan TV:n... faktiskt.


Vad är det egentligen som är viktigt i mitt liv... är det tak över huvudet eller är det Zlatan?

Det mesta i mitt liv handlar om att prioritera... och idag så är faktiskt en ansökan viktigare än Zlatan... men på lördag... då är det helt andra prioriteringar som gäller... Milan - Inter... derby... Zlatan... woow...

Kommentarer :

#1: Bekele

Om du prioriterar lördagen till att se Inter-Milan...så är det risk du missar nåt annat du kan göra! Det är nämligen på söndag de spelar.

skriven
#2: peter

det stämmer... på lördag är det en lååååång intevju med Zlatan istället L... om jag nu har tid att kolla på honom...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Mia

Stress är inte bra för magen... ;-))

Deligera ut lite saker om det går ... och hoppas du tar dig lite Zlatantid.... ;-))

kram mia

skriven
#4: peter

Klart att jag ska ta mig lite Zlatan-tid L... och denna helgen ska jag ägna mig åt att låta min mage må bra L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :