Färdigbloggat...

... är det definitivt... INTE.

Jag har haft semester från min blogg i några dagar... och det känns konstigt... för jag har ju bestämt mig för att skriva här varje dag... jag är livrädd för att bryta den rutinen... för ni som läst min blogg ett tag vet ju hur det går när jag tar ett litet uppehåll från en rutin... behöver jag påminna er (eller mig själv) om... mitt springeri... mitt städprojekt "15 minuter om dagen"... eller vad det nu kan vara för någonting som jag får för mig... de enda rutinerna som verkar funka... är ju de som innebär att INTE göra något... ja ni vet att INTE peta i mig några droger oavsett vad som händer... eller det att INTE tända en cigg de närmsta fem minuterna hur röksugen jag än är.

Och egentligen så kanske jag borde vara nöjd med att jag fixar dem... för trots allt så är det viktigaste jag kan göra att INTE peta i mig några droger.

Men jag tänker INTE ge upp mitt bloggande... så färdigbloggat är det definitivt INTE.


INTE för att jag har så mycket att säga... nä mest för att jag faktiskt gillar att skriva blogg.

Kommentarer :

#1: Bekele

Många förbud i ditt liv.....

skriven
#2: Mia

Gott att se dig tillbaka :-))

Hos mig är det kallt... jobbade inatt med snön fallande ner... vill inte.... och vinterdäcken som jag borde satt på, är inte på hehe,,

kram mia

skriven
#3: peter

Jag kanske borde förbjuda förbuden... ???...



... vinterdäck är ljuvligt L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :