Drogfri...

... idag också.

Det kan gå många dagar utan att jag tänker så mycket på att jag är drogfri... tyvärr... inte att jag är drogfri utan att jag inte tänker på det... för när jag tänker på att jag är drogfri så kommer tacksamheten över att slippa vara styrd av drogerna... och en mycket behaglig känsla av frihet.

Tänka sig... jag är en narkoman som inte är sugen på att peta i mig droger... egentligen helt sanslöst eftersom en narkomans vardagliga liv till typ 100% handlar om att få tag på droger... skaffa pengar till droger... och att peta i sig droger... 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan... året runt... och idag är jag så till den milda grad befriad från detta vansinne att jag t.o.m. kan "glömma" bort att jag är en narkoman eftersom det var så himla länge sedan jag hade drogsug... det är ta mig fan nästan overkligt... en narkoman som inte längre vill peta i sig droger... det mina vänner... är ta mig fan ett mirakel... ja... jag är ett mirakel.


ALLT... precis ALLT har blivit bättre i mitt liv sedan jag valde bort drogerna... hallelujah.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Varma kramar till dig...slänger till ett par varma pussar ochså....



Glädjs för din skull ( och övriga i din omgivning som fått möjligheten att lära känna just dig .. )



Återigen KRAM

skriven
#2: mia

Tänk om det fanns en mirakelkur, som kunde hjälpa alla som är kvar där ute i kylan... tänk om de kunde få uppleva din känsla.... det är onekligen ett MIRAKEL, och jag är så glad att du lyckades, och att du kämpar så för dem som är kvar...

Stor kram till dig

Mia

skriven
#3: peter

Tack... kramar och pussar kan man väl aldrig få för mycket av L... och jag hoppas att många, många fler får känna på min känsla... för det är verkligen fantastisk...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :