Mitt i natten...

... och hög tid för mig att krypa till kojs.

Klockan kanske inte är sååååå himla mycket men det är ändå tid för mig att lägga mig... känner att stannar jag uppe lite längre så kommer jag att piggna till... och då blir det sent... alldeles för sent för att jag ska kunna känna mig pigg och glad när jag stiger upp i morgon.

Och ibland så undrar jag när det hände... när jag helt plötsligt en dag inte längre kunde nöja mig med några få timmars sömn... när fan blev jag killen som tyckte att det kan bli tid för att dra sig tillbaka... ja det är tankar som kommer över mig ibland... när och vad fan vad det som hände egentligen?


Jag har väl för fan aldrig brytt mig om att gå och lägga mig innan Alla andra lagt sig...
tänk om jag missar något... jag vill ju vara med... vadå mitt i natten???

Kommentera inlägget här :