Bombmannen...

... vill inte jag åka på semester med.

Att sitta 10 000 meter upp i luften med en "bombman" i planet hade gjort mig en smula nervös... jag har inga problem att hitta andra saker att noja mig på när jag sitter i ett flygplan... konstiga ljud och sådana prylar... har helt enkelt en liten fallenhet för att använda mina sinnen lite mer intensivt när jag är ute och flyger... vill ju ha en viss koll även om jag ju naturligtvis skulle vara helt och hållet maktlös om någonting skulle hända... men att ha en "bombman" med på planet hade definitivt inte ökat min trygghet... nä... det vill jag nog inte uppleva.


Hur känns det egentligen att sitta på ett flygplan tillsammans med en "bombman"?


Kommentarer :

#1: mia

Huaaa men det gick ju bra, som tur var :-)) men nu satte du griller i huvudet på mig istället hahaha hoppas inte vi får en sådan flygtur när vi åker ;-))

Här har jag en mysig dag med mitt barnbarn Charlie 8 månader, som jag passar idag... mysmys :-))

Kram och hoppas du har en bra Lördag :-)

skriven
#2: peter

Det var ju inte min mening att sätta griller i huvudet på dig L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: mia

Lugnt ... jag jag får göra övningen... jag kan flyga... jag kan flyga... eller vad det var han sa i Sällskapsresan ;-))

Kram Mia

skriven
#4: peter

ja den funkar ju... ALLTD L...



(((kram)))

peter



skriven

Kommentera inlägget här :