Dax för Zlatan...

... i min TV-soffa.

Det är inte helt fel att kunna luta sig tillbaka och ta fram kvällsfika framför TV:n där det bjuds på internationell fotboll med Zlatan i en av huvudrollerna... numera som alla vet i den Italienska ligan... viket jag blev påmind om för en liten stund sedan då jag snackade med min son som ju flyttat till Barcelona där Zlatan spelade förra säsongen... jag frågade honom om han hunnit med att se någon fotboll än... då han upplyste mig om att äpplet faller inte så långt från trädet... han hade också bytt sina sympatier i och med Zlatans flytt... nu var det Milan som gällde... lite roligt är det att han precis som när Zlatan flyttade till Barcelona inte ville ha hans tröja... nä då var det Messi han diggade... och nu när Zlatan flyttade till Milan... ja då är det Pato som gäller... hehe...


För min del är det ingen tvekan... jag är och kommer att förbli... Zlatanist... javisst.

Kommentarer :

#1: mia

Själv gillar jag boxning ibland hehe extra kul nu när vi fick en kvinna som vann... och ännu roligare att det var en som reste sig i dubbel bemärkelse URKUL :-))

Hos oss blir det lite "kräftskiva" med mest räkor, mums :-))

Ha det gott och hoppas Zlatan gör dig nöjd igen Kram Mis

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/boxning/article7845929.ab

skriven
#2: peter

Jag gillar också boxning och tycker at det var skoj att hon vann... dubbel revanch är ju alltid kul...



... och Zlatan levererade förstås... igen L...



(((kram))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :