Informera...

... om VågaVa är svårt tycker jag.

Gillar nog fan bäst om någon annan snackar om vad vi sysslar med... precis som att sälja föreläsningar... det är ju inte jag som föreläsare som ska sälja mig själv... nä det är ju någon som lyssnat på mig och tyckt att det är en bra föreläsning som ska sälja den... det är ju betydligt trovärdigare... och det är samma lika med att vara ute och informera om vår förening... det är betydligt bättre om någon som kommit till oss och gjort egna förändringar berättar om hur vi funkar som förening... för att vi har helt otroligt bra resultat vet jag ju... jag har sett många mirakel under årens lopp... för vi är fan en himla bra förening för den som vill ta ansvar över sitt eget liv.


Egentligen är det enkelt... hänger jag med vinnarna så kan jag också bli en vinnare.

Sanningen är ju faktiskt att vi kan göra precis vad som helst på VågaVa... drogfritt då naturligtvis... och en av våra viktigaste uppgifter är att ta del av samhället... fullt ut... det finns inga hinder... tillsammans kan vi göra precis vad som helst... ja t.o.m. dansa nyktert... någonting som jag inte trodde var möjligt när jag var aktiv alkolist och narkoman... fan vad häftigt att vara fri... fri att leva fullt ut.

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej Min Vän !

Ja just det, drogfria kan vi göra vadsomhelst. För en del tar det tid att förstå det.

Därför är det bra ifall alla vi enskilda och föreningar kan sporra alla att alltid våga vara ärliga.

Alla klarar inte hela vägen och famlar och faller då och då. Och en del tar medicin för ren överlevnad.Men det viktiga är att hjälpa dem som smyger och myglar att resa sig och inte krypa med. Vi är medmänniskor på vägen och inget annat. Alltid

Ha en bra fredag ..........Kram

skriven
#2: peter

Attraktion snarare än marknadsföring L... det ska vara skoj att vara drogfri... vi syns väl ikväll på vår hemliga klubb hoppas jag...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Chrissie

Vem som helst som har sett dig föreläsa kan sälja in dig!

Den som inte berörs av dig och din story, måste va en åldrad stofil!!!

Lycka till framöver!

Kramen

skriven
#4: peter

Tack... vilken komplimang L... woow... den tar jag med mig idag...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :