Trött...

... nöjd... och jätteglad.

Äntligen hemma efter några dagar på resande fot... har varit iväg och föreläst en sväng i Bohuslän... och jag är sååååå tacksam för att det finns människor som vill lyssna på mig... det är verkligen en gåva ska ni veta... så det var en lite trött peter som satte sig i bilen för att åka hem... och hemma ligger det en överraskning och väntar på mig... i min brevlåda ligger det nämligen ett brev från min moster... ett brev med kort från min barndom... och det ska ni veta är ingenting som jag har i överflöd... tills idag så har jag ägt ett enda kort på mig själv när jag var liten... ett enda kort... på det är jag typ 10 år... och idag så fick jag för första gången var jag minns se mig själv som baby... nästan kusligt... lite spökligt på nåt sätt.


Även en gammal narkoman som jag har varit riktigt, riktigt liten... och en helt oskyldig baby.




Kommentarer :

#1: Birgitta

Ser likheten....

skriven
#2: peter

Men söt ändå... L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: mia

Villket fint kort, och villken söt Moster som förstog vickten av att kortet kom till dig!

Kram Mia

skriven
#4: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

skriven
#5: peter

Ja jag blev verkligen glad över korten...



... och en sex & kärleksblogg... hur skulle jag kunna låta bli att titta in på den L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :