Att videoblogga...

... är ju helt sinnessjukt.
.
Jag startade en videoblogg för några dagar sedan... en ganska jobbig grej som visar högljudda reklamsnuttar innan man kan se själva filmen... men det är väl inte det värsta... det jobbigaste med en videoblogg är enligt mig att blogga in i min egen telefon... det känns helt sjukt att stå och prata samtidigt som jag filmar mig själv... och inte nog med det... har jag aldrig haft hjärnsläpp tidigare så är detta en ypperligt metod att bli helt blank mellan öronen.
.
Bespara er från att klicka på denna film... jag får inte fram ett enda vettigt ord.
.
Tack och lov så har jag också något annat att göra i mitt liv... som idag då jag är på väg mot Göteborg för att göra service som RKM på servicekonferansen där vi ju har ett RSK-möte... och detta varar i dagarna tre... dagar då jag kommer at träffa massor av kärleksfulla varma och underbara människor... tänk att vi nyktra narkomaner kan vara så himla trevliga... det var det nog ingen av oss som vågade hoppas på när vi fortfarande var aktiva i vårt missbruk... då handlade det mesta om att ta vara på våra egna intresse och överleva... inte sällan på bekostnad av någon annan som vi blåste... stal av... eller på annat sätt manipulerade för att få tag i medel till våra droger... och den vi behandlade sämst och blåste mest var oftast oss själva.
.
Jag är så grymt tacksam över att få tillhöra vår gemenskap... en gemenskap som älskade mig tills jag lärde mig att älska mig själv... jag hoppas att jag ska kunna förmedla lite av denna kärlek till min omgivning... för jag har lärt mig att kärlek växer när man ger bort den... och att jag bara kan behålla det jag fått genom att ge bort det.
.
Det ska bli riktigt häftigt att hänga med mina NA-polare från när och fjärran.
.
Jag ska sitta i möte större delen av dagarna... det ser jag fram emot... och är helt övertygad om att det enda jag behöver göra är mitt bästa... att jag inte behöver vara "duktig" en enda sekund eftersom jag är omgiven av kärleksfulla, hjälpsamma människor som mer än gärna hjälper mig om jag inte riktigt fattar vad vi håller på med... det är häftigt tycker jag... slippa vara så jävla duktig hela tiden... att bara kunna slappna av och vara sig själv.

Kommentarer :

#1: Blixt

Det påstås att Di Leva är Kärlekens profet,men han har nog inte en aning om din existens för då hade han varit utkonkurrerad för längesen! Önskar dig en helg med värme,ljus,kärlek och gemenskap! kram

skriven
#2: VaggaVaHangAround

5 visningar..... Det är åtminstone 4 för mycket.

Keep it real

skriven
#3: peter

Tack... jag har nog allt en bit kvar till ikonerna men jag kan i alla fall njuta av mina fina vänner och en underbar gemenskap... och när det gäller visningarna... jag kan bara hålla med ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :