Servicekonferans...

... och kärlek i massor.
.
Tillbaka på brottsplatsen... Göteborg... staden där jag lärde mig att missbruka på allvar... och det känns lite konstigt när jag tänker på att det faktiskt var här som det började... och att det är väldigt få (nästan ingen) av mina gamla vänner som hittat till gemenskapen... tyvärr eftersom jag mycket mer än gärna skulle vilja ge bort det som jag fått till många av mina gamla polare... och att jag vet en hel del som skulle behöva uppleva den kärlek och omtanke vi har i NA.
.

Kommentarer :

#1: annica landberg

du är så modig som vågar blogga om beroendet dessutom ditt eget, beroendet är så förenat med skuld och skam du uttyckner dig så fint och jag känna igen mig nästan varenda gång jag läser i den det är en riktig gåva du fått peter kram

skriven
#2: peter

Tack... vad glad jag blev över att läsa dina fina ord...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :