Mina badbyxor...

... ligger fortfarande i min bil.
.
Funderade nyss på om det är läge för att packa ihop badgrejerna som jag har liggande i mitt bagageutrymme... det var ju några veckor sedan det var badväder och jag undrar om det är kört för i år nu när det gäller fler bad för mig... tror fan att jag ska ta och be till Gud (som jag uppfattar honom/henne/det) om att jag ska få ta mig ett sista dopp för året... på torsdag kanske... så badgrejerna får ligga kvar ett litet tag till... för bön kan funka.
.
Jag skulle mer än gärna vilja doppa mig i havet en gång till... på Tylösand så klart.

Kommentarer :

#1: Gabriella

Måste säga att det är ett jättefint linne du har på dig. Och sen, det är väl bara att hoppa i havet. Säger jag som helst vill att det ska vara 25 grader varmt i vattnet. Kram

skriven
#2: peter

Tack... jag köpte det när jag var i Indien... och där är det varmt i vattnet ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :