Jag ska åka på semester...

... till Indien i en månad.
.
På måndag så åker jag till Indien och idag så har jag börjat fixa med sådant som man behöver fixa med innan man åker iväg på en längre resa... vaccinerat mig har jag redan gjort men det är mycket annat som jag behöver greja med... växla pengar... kopiera pass och visum papper (bra att ha så att jag slipper lämna ifrån mig mitt riktiga pass i tid och otid)... skriva ut en biljett... ta en sväng till apoteket och handla piller om jag skulle få lite ont i min mage (inte helt otänkbart om man åker till Indien har jag lärt mig av egen erfarenhet)... och lite annat sånt där som kan vara bra att fixa innan jag åker iväg... typ... öhhh... ja ni fattar.
.
Det är med stor glädje i mitt hjärta jag idag fixar för att åka tillbaka till Indien igen.
.
Det har varit rätt mycket i mitt liv den senaste tiden med skolor, bygga VågaVa-hus, ditten och datten som tagit all min tid i anspråk och jag har inte hunnit tänka så mycket på att jag strax ska åka iväg till Indien... och nu är det då hög tid för att göra klart inför resan... typ packa en lätt packning och sånt... och förhoppningsvis kommer jag att få lite resfeber i helgen... det hoppas jag i alla fall.

Kommentera inlägget här :