Lugnet...

... Efter en dag på stranden.
.
Idag har jag gjort absolut ingenting... Badat och legat i solen någon timme med en ljudbok i öronen... Och efter det flyttat mig till skuggan och gjort samma sak... Och nu känner jag mig helt lugn... Laddad för att åka och käka en bit mat där vi fick så himla god mat senast... Sen ska jag låta en massör ta hand om mina bihålor med hjälp av Ayorvedic massage.
.
På tal om massage så såg jag att ett ställe erbjöd svensk massage... Och jag undrar fortfarande vad det är för något... Nån som vet?
.

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Peter!



Jaakko Här, länge sen :)



Härligt att läsa om era Indiendagar :)



Vi åker till Kerala den 6 jan, har du några tips om Kerala?



Må gott!



Häls

Jaako

skriven
#2: Peter

Hej Jaakko!

Skoj att höra från dig... Vi var på väg till Kerala och backwater men har fastnat i södra Goa (Agonda beach) så jag har inte så mycket hjälp att ge dig :-)... Men vad jag har hört så ska backwater vara hur häftigt som helst.

Hoppas att ni får det lika bra som vi har det just nu... Indien är fantastiskt...



Kram

Peter

skriven
#3: Anonym

Det kommer vi säkert få... det blir ett par dagar i Verkala, och sen ett par dagars på ett Ahsram, med den helgonförklarade kvinnan i Kerala.

se klippet nedan..



"Indiens mest berömda kvinna guru, Mata Amritanandamayi, vars namn betyder "mamma till absolut lycka", är känd för många saker.



Men den absolut bästa känt om henne är att hon kramar människor som en välsignelse och terapi."



Lycka till i Goa :)



Häls

Jaako

skriven
#4: Peter

Underbart... Kramar gör mirakel...



Kram

Peter

skriven
#5: Anna

Om svensk massage:



http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3130&artikel=4556511

skriven

Kommentera inlägget här :