Så kom vi då äntligen på ett...

... NA-möte.
.
Det var ovanligt länge sedan jag var på möte innan gårdagen... Och det hör inte till vanligheterna att det dröjer mer än två veckor mellan ett möte... Undrar om det någonsin hänt på de 4979 dagar som jag lyckats att hålla mig drogfri... Jag tvivlar.
.
Vi tog oss med taxi till Colva och den stora kyrkan där... Och det tog inte ens 10 minuter innan vi träffade människor som vi kände... Och mötet som var ett engelskspråkigt möte var denna gång helt och hållet fyllt av svenskar... Så det blev faktiskt att dela på svenska vilket var uppskattat av oss alla... Det firades tid (17 år och 6 år på samma möte) och det var skoj att träffa lite svenska vänner från gemenskapen... Det är lite speciellt att träffa svenska vänner i ett annat land.
.
Jag är aldrig ensam vart jag än åker... Det finns nästan alltid ett möte någonstans i närheten som jag kan komna till och ta del av en gemenskap där jag kan känna tillhörighet... Det är fan fett.
.

Kommentera inlägget här :