Ett kylskåpshaveri och HBK...

... har vissa likheter.
.
Vi frostade av vårt kylskåp så det stod härliga till i går... och eftersom vi inte riktigt hade tid att vänta på att isen skulle smälta bort... ja då gjorde vi det klassiska misstaget att hacka bort isen... och naturligtvis så hackade vi samtidigt sönder kylskåpet... med resultatet att våra frukostar på stranden försvann... inget kylskåp ingen frukost.
.
Det finns vissa likheter med vårt kylskåp och stadens fotbollslag Halmstads BK... jag hängde ju med när mina polare gick på en lokal i staden för att kolla på matchen... tyckte ju att det kunde vara skoj eftersom deras HBK skulle möta mitt svenska favoritlag IFK Göteborg... det knådades en hel del innan matchen men det tog inte lång tid innan det blev rätt tyst bland HBK:s supportrar... och när det är tyst bland de supportrarna då är det verkligen tyst... det var nästan så att jag tyckte lite synd om dem trots att de spelade mot mitt lag... sist i allsvenskan och risken för att trilla ur allsvenskan är uppenbar om inte ett mirakel inträffar... och det vill jag ju inte... då blir det ju inga fler matcher mellan BlåVitt och HBK... hemska tanke.
.
Det var inte direkt klackarna i taket när vi kollade på fotboll i Halmstad igår.

Kommentarer :

#1: Bekele

De kan förvisso mötas i Svenska Cupen 2012...

Jag lider med mannen på fotot!

skriven
#2: peter

Den möjligheten finns ju kvar... samtidigt som det finns en liten smula hopp kvar om att de hänger kvar...



... mannen på fotot led verkligen igår... blev nästan lite rörd faktiskt ;-).



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :