Dagens tema blev "Känd från TV"...

... och ett forsatt badförbud.
.
Visserligen så fick jag ta bort mina stygn idag men doktorn såg direkt till att förlänga att mitt badförbud... "surt sa räven" men det är bara att gilla läget... jag fick en ny tid och får ställa mitt hopp till att jag har läkt ihop tills på torsdag då jag har en ny date med doktorn.
.
Det blir varken några bad eller beachvolleybollmatcher för mig än på några dagar.
.
Men ett trasigt knä hindrar inte mig från att ta del av dessa fantastiska dagar som vi har på stranden... idag så kändes det lite som om vi var med i en TV-film... hela stranden var fylld av TV-kändisar och det kändes lite konstigt... nästan som att bo inne i en TV-apparat... enligt mig en helt overklig upplevelse... att alla kändisar som sprang omkring på stranden hade varit med i samma film (känd från TV) gjorde inte saken mindre surrealistisk.

Kommentera inlägget här :